måndag 23 november 2009

Ebbas väska innehåller det mesta!

Godkväll bloggen.



Idag bloggar jag sent, eller iaf senare än vad jag brukar. Jag har haft lite fullt upp så jag har inte hunnit, lite skönt att inte känna behovet av att skriva så där, beroende kallas det, ha ha. Kom till skolan vid 10 och träffade Sandra, Ebba och Sophia och vi satt i bibblan och pluggade, och snackade skit, Ebba hade lite kul saker i sin väska efter en fest igår, mästerier! Hihi, sen så åt vi lunch på skolan och jag var ju smart och glömma matlådan så det blev en foccacio på en av skolans cafér, men det var gott det med. Satt och snackade skit i typ någon timme innan föreläsningen och vi åt mintkyssar och det var lungt kaos på våran sida av salen, det var utspillt te, kaffe och aa...sånt som händer när man är trött. Hihi.

Har precis fått lite mat i magen, koskos med kycklinggryta, jätte gott! Kom hem senare än tänkt men tog en snabbfika med Anna efter skolan och det var mysigt, vi satt på Pelikan och drack varm choklad med grädde. Sen så tog jag bussen hem och från busshållsplatsen och upp till mamma är det kolsvart och man ser knappt något, och jag som har ett kasst mörkeseenden, men det gick bra iaf. Ikväll blir det inte så mkt av de roliga, jag ska plugga lite och laga mina jeans tights! Ska köpa nya nu på onsdag då jag får pengar, eller om det blir på torsdag? Får se, har nog fått mitt nya bank-kort så ska aktivera det med! Vuxen-Visa, hihi, vuxenpoäng till mig!

Neh..ska låta syster få nörda sig med The Sims nu, men skriver nog sen. Puss på foten.

Inga kommentarer: