tisdag 17 november 2009

Den 27.e

Nu är det kväll..igen. Känns som jag skrivit det rätt mkt men det ligger kvar och låter rätt bra så här när klockan närmar sig elva tiden på kvällen. Jag ska snart gå och borsta tänderna och se till att komma i säng. Ska läsa lite bok innan jag somnar, måste läsa ett kapitel i en av böckerna iaf, så jag hänger med lite imorron på min föreläsning. Slutar 15 imorron så kommer hem rätt sent, men de är okej...kan läsa på bussen, det är extremt smidigt.
Jag har också beställt mina biljetter till Nicklas nu, så den 27:e åker jag och jag längtar så mkt, vill träffa min älskling jue och pussa och krama på honom. (snart så)
Nej, nu blir det sängen och lite läsning, ska sova i min egna säng på nästan 2 veckor inatt, har sovit i pappas och Monas säng så, men tycker om min säng så :) Skriver imorron. Puss på foten.

Inga kommentarer: