lördag 10 oktober 2009

PMS eller?

Jag vet inte om jag har nån slags PMS eller nått. Jag är nere..inte sådär att något hänt eller så, det bara är där. Jag längtar väldigt mkt tills jag får äta min Ben and Jerry glass som ligger i frysen, Fossil Fuel blev det denna gång.
Jag längtar också till fredag då jag får träffa Nicklas igen! Helt sjukt att jag inte fått träffa honom på 4 veckor! Så alla som måste vara ifrån sina pojkvänner över en helg eller en vecka, släng er i väggen...här snackar vi saknad.
Oh..tror pmsen slog till (A).
Nej..jag sitter här och typ degar, har kollat på en dokumentär på www.svt.se/play, om vampyrer och den va bra, men lite kort..bara 23 min tror jag. Kollade lite på de senaste True Blood avsnitten med och försökte se om jag kunde se något gammalt avsnitt från Gossip Girl..men nej nej, de gick inte.

Ikväll blir de dock film hemma, jag ska se Sex and the City filmen som gick på Canal + och sen ska vi se Fast and The Fueriest filmen, tror de är tvåan iaf. Ska se den med syster och Vanessa som kommer senare, dom är och kollar ishokey. Jossa frågade om jag ville med men när jag sitter i mjukiskläder, en stor skjorta, osminkad och otvättat hår så känner jag mig inte så taggad, sen så känner jag att jag håller på att bli förskyld så då kanske de inte är så smart att sitta i en isrink. Måste hålla mig frisk till jag träffar min söt, vill ju inte smitta honom med min förskylning.

Nej...jag ska nog se till att göra något, byta plats? Tv kanske..ska nog se någon film innan middagen, eller aa..sitta kvar här. Får se.
Men hoppas alla andra där ute är mer på "lördagshumör" än jag och får en bra helg och aa, puss på foten.

Inga kommentarer: