måndag 26 oktober 2009

Plånboken svider av smink shopping!

Hej hej alla.
Nu är jag hemma från min tur på stan. Är försig 300 kr fattigare men behöver man smink så behöver man. Jag köpte ny foundation och nytt puder, check it in:

Men mitt är helt slut, både puder och foudation så det behövdes. Sen så fikade jag och Iza på
Krabban och dom har världens bästa skagenbaugetter och man blir riktigt mätt på dom med, även fast dom bara är halva. Träffade Tjorven och Melina med så satte oss vid dom och snackade en stund,



Nej nu är jag iaf hemma och jag ska skriva klart min hemtenta, ska iaf försöka! Har hela dagen imorron på mig men kunde va skönt att inte behöver plugga imorron som en galning! Men ska iaf försöka, mer kan man inte göra.
Saknar min älskling med som de nästan gör ont..vill bara krama om honom och säga hur mkt jag älskar honom..direkt till honom. Men det blir så underbart i januari, ska få somna med honom och vakna upp bredvid honom varje morgon, bättre kan det inte bli!


Längtar så mkt.


Nu ska jag sätta mig in i civilstånd i medeltiden! Puss på foten.

Inga kommentarer: