lördag 24 oktober 2009

Partyhumöret försvann

Goddagens alla.

Något nytt ist för "hej hej" iaf. Nu är jag hemma, hos mamma igen. Igår hade jag födesledag så jag hade lite familj här. Mormor var här och vi hade en god och trevlig middag hemma och mkt skratt och mkt bakelser, både bullar och Herrarnas Förtjusning. Sen så skjutsade Jack in oss till Mickis och vi fixade oss och tog oss hem till en kompis och sen därifrån ner på stan. Jag måste säga att jag kanske inte var på det bästa partyhumöret igår och kanske därför jag var lite "låg" eller vad man ska kalla det. Jag kände väl mest att efter Trädgårn ville jag & Mickis gå hem, eftersom de kostade 100 kr att komma in på Teatern som de andra ville in på, men de betalade så dom fick gå in. Jag måste säga att de var den minsta krogen jag vart på, eller nästan iaf. Ett dansgolv, trappor, en toa och en garderob. Sen var de massa fulla äckliga människor som inte gå stadigt och ja...de var mestadels män i 40-45 år åldern som trodde dom hade chans på en 18-20 åring! usch, Mickis hade iaf någon att krama på men jag då? Min älskling är i Dalarna så lite svårt att få en kram där.
Jag stod väl mest och kollade på Mickis, hehe. För ögonkontakt ville jag INTE ha med nån! Jag såg dessutom en gammal spanska lärare som stod och rockade loss på dansgolvet -själv. Nej, mitt partyhumör försvann efter Trädgårn, men hade iaf trevligt sällskap med mig och Mickis: Jag hade de as kul med dig, det har jag alltid:) puss.

Nej idag så har jag köpt paket till min pappa, han fyller år imorron och sen har min storebror vart här och fikat och så. Jag fick träningskort, veckokort då, 4 st. Det är nice, för då kan jag välja själv och jag kan träna på vilket Nautilus i Sverige. Sen så är min brors sambo gravid och det börjar synas att hon har fått en mage! Så gulligt och dom har bestämt namn också, ett tjej och en pojknamn, för dom vet inte könet på det.
Min lördag kommer nog mest betså av att plugga! Jag ska skriva min hemtenta idag, ska försöka göra så mkt som möjligt så jag blir klar med skiten! isch...mamma och Jack ska på bio ikväll och Jossa och Linn är inte hemma, så jag blir ensam ett tag här hemma. Ganska skönt det med.

Nej nu måste jag börja! Puss på foten.

Inga kommentarer: