måndag 5 oktober 2009

Pappas flicka

Godmorgon alla.

Idag är det måndag, en hel ny vecka framför en och jag har 4 timmar i skolan! Imorron och sen på torsdag...känns nödvändigt.
Jag tycker iaf om när jag får sova ut och verkligen känna att jag sovit, jag somnade runt halv 12 igår och sov till ca 9 idag och det var jätte skönt! Gick upp och märkte att pappa va hemma, han va ledig så vi åt frukost och vi satt och pratade ett tag..känns verkligen skönt att göra det ibland och han lyssnar verkligen. Berättade lite om saker som jag tänkt på och han sa "Gör det som du känner för, det ditt hjärta vill" och va glad jag blir och känns skönt att någon förstår mig. Vi delar iaf dna så, haha.
Nej sen satt jag på bussen och läste om pojkar som blir män under medeltiden, de ska jag ha läst tills imorron och de är lite kul, förutom att boken är lite svår att förstå.Men jag kämpar!

Sen är det iaf spikat! Jag åker till Nicklas den 16:e och åker hem den 21:a. Känns skönt att få vara hos honom, för de har gått ett tag sen vi sågs dessutom.
Nej nu ska jag kolla min mail och sen gå ner till Tullen:) Ska beställa biljetter sen så. Puss på foten.

Inga kommentarer: