onsdag 7 oktober 2009

Nougat och kokosbollar

Hej och hå!

Nu är jag hemma hos mami. Jag har vart på stan heela dagen, först träffade jag Malin och vi fikade på Krabban och sen gick vi en vända på stan och ner på marknaden men hon skulle iväg och jobba så jag satte mig på bibblan. Sen ringde mamma och vi gick och fikade, drack en Chilatte (jätte god) och vi satt och pratade. Jag har ju planer på att flytta och vi satt och pratade om det, och hon verkar helt okej med det, så det är skönt. Sen vandrade vi omkring och sen mötte jag upp Jossa och vi gick runt en vända. Men de är verkligen samma skit varje år, men man ska endå gå? Förstår inte..men de blev iaf nougat och Jossa köpte 4 kartonger med kokosbollar, haha. Sen orkade vi inge mer...kändes lixom onödigt att gå och trängas med en massa serpentininsprejade småfjortisar och barnvagnar...nej så vi åkte hem med mamma och Jack ist.

Har precis ätit middag och sitter här och degar, ska äta min nougat sen när maten har lagt sig och så. Nej...nu ska jag göra nått annat..men ni får ha de bra, Puss på foten.

Inga kommentarer: