lördag 31 oktober 2009

Middag med mamma och ett köksbord

Godkväll bloggen.

Ja idag har jag då inte bloggat så mkt, har inte haft tid. Vaknade vid halv 12 och begav mig till Tullen efter någon timme som städade fram tills fyra. Sen så gick jag och syster Sandra upp och handlade mat och sen åkte vi hem.
Har ätit middag med syskonen och sen kollat på TV. Ska se på 40 days and 40 nights senare och sen någon skräckis på 6:an,de är ju Halloween iaf.

Den här helgen känns konstig, de känns som söndag idag...lite knäppt. Men aa..har ju iaf skola nästa vecka, hela 3 dagar! Men jag och Sofie kommer vara ensam hemma sen så det är rätt kul. Och Nicklas kommer på fredag med:D det är superbra! Saknar honom och han ska träffa min mamma med, de kommer bli kul.
Åh jag har nog ett köksbord med! En kompis hade ett som han inte ville ha, så ja..ska kolla på det och se hur det ser ut. Köksbord; Check!
Nu ska jag göra något annat! Puss på foten.

Inga kommentarer: