torsdag 8 oktober 2009

Jag är taggad

Hej hej alla där ute.

Jag känner mig glad och aa..de känns som jag måste göra något men de behöver jag inte, eller jo! Har ett arbete som jag ska skicka in snart hade jag tänkt, ska skriva en A4 om en text som vi läst i skolan...inte så farligt. Idag har jag vart 2 timmar i skolan! Shit, jag blir utarbetad! haha, nej då, men de är själva grejen att åka buss och tunnelbana som tar tid. Jag har räknat ut att jag åker lika länge kommunalt som jag är i skolan, om inte mer. Men aja..allt har väl sin tjusning.

Men en sak som jag gått och planerat..som jag inte skrivit här är att jag inte kommer gå klart de jag pluggar nu och jag kommer inte bo kvar där jag bor nu. Har satt mig i bostadskö nu och ska försöka hitta något bra..sen söka en annan utbildning. Jag är taggad!

Nu ska jag återgå till pluggandet, Puss på foten

p.s Tack älskling för du är så söt och förstående.

Inga kommentarer: