söndag 25 oktober 2009

En hörnsoffa?

Godmorgon gott folk.

Har ni sovit gott inatt? och har ni ställt om klockan? Det hade jag då inte gjort och jag vaknade 11.15 idag och funderade på vad min mamma tänkte på, eftersom hon inte tycker om när man sover för länge. Men jag gick upp och började göra i ordning frukost och då säger hon "ja, du får ställa om dina klockor nu" och då förstod jag, klockan var bara halv 11.
Idag fyller min pappa år, han blir 50+ som jag säger det, med ett år, hihi och jag ska dit senare, efter tre nån gång blir det nog. Jag ska plugga på min hemtenta innan, ska försöka skriva klart halva iaf, så jag bara har halva kvar sen, need to.

Jag har en fråga, Någon som har en soffa? En hörnsoffa som dom inte vill ha eller säljer billigt? jag och Nicklas måste ha en större soffa i nya lägenheten. Men om någon har en så hör av er.

Nu ska jag dra ner mig i pluggträsket och skriva så det ryker! ha ha. Puss på foten.

Inga kommentarer: