söndag 25 oktober 2009

BRA saker

Jag har kommit på en sak som jag ska införa i min blogg, Skriva ner BRA saker som hänt under veckan så man kommer ihåg alla guldkorn som hänt. Hatar att känna sig nere och så, och nu när vi gått in i vintertid kan det vara ännu mer nödvändigt så jag ska säga det bra saker som hänt under veckan:
  • Jag har fått vara med Nicklas under 3 dagar denna vecka, måndag,tisdag och onsdag
  • Vi har haft superkul tsm
  • Vi var också och kollade på lägenheten och vi FICK den med!
  • Jag har fyllt år:D
  • Mickis och jag hade en heldag tsm och bara umgicks
  • Jag har vart hemma hos min mamma och träffat henne lite mer än vad jag brukar och träffat min mormor.
  • Pratat med min farmor i telefon, länge sen jag pratade med henne
  • Jag har köpt nya skor!

Tror nog de var dom sakerna som var bäst, det finns ju alltid småsaker som gör en bättre humör, men då skulle det vara ett sjukt långt inlägg. Ha ha.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite tror jag. Puss på foten.

Inga kommentarer: