onsdag 28 oktober 2009

Allt jag begär är en kram...

Åh vad trött jag är! Känner mig helt sänkt nu när jag kom hem. Min dag har gått fort, fast jag inte gjort så mkt än att åka buss, buss lite mer buss och lite tunnelbana. Var och lämnade hemtentan idag och de kändes skönt och sen valde jag temaval till december och det var kaos där uppe på instutionen. Men jag fick iaf det jag ville ha, T2, genus eller om dom nu hade bytt. Sen satte vi oss på Prego och vilade ut...blev så trött. Åkte hem sen och somnade på bussen hem, men de va rätt skönt. Sen så har jag haft ont i mina tår! La lite papper i skorna idag för att dom är lite för stora men de blev lite för mkt papper i ena skon så har haft ont:(. Men nu är dom iaf av men jag ska köpa en sula så jag kan ha i.
Ikväll ska jag bara dega framför tv eller datorn, vet inte än, eller om jag går och lägger mig! Köpte med mig choklad hem och ja..de är True Blood på TV med! har lång helg nu, har föreläsning på måndag kl 10 och ja..jag får sova ut! Men ska till Stockholm på fredag med KU och sen på Halloween fest på kvällen där så imorron ska jag in till Norrtan och leta klänning! JAG SKA HA EN!

Sen så saknar jag Nicklas jätte mkt, det skulle vara så skönt att bara få en kram av honom just nu, för jag mår inte så bra...trött och ja, har lite fläng av PMS eller nått. Vill hålla om honom...bara så du vet det älskling, du är bäst. (hjärta)

Nej...nu ska jag byta om och ta av mig mitt smink! Puss på foten.

Inga kommentarer: