måndag 18 januari 2010

Hatar modd

Nu är det mörkt och det snöar ute men det är rätt mysigt iaf. Jag och Nicklas har precis kommit hem från en vända på stan, köpt lite småsaker och gått omkring, värsta med detta väder är all modd som bildas, usch säger jag bara!
Nicklas står och gör lite köttfärslimpa som vi ska ha till middag och jag sitter här, känner mig lite dålig som sitter här när han står där och är duktig..och söt, hihi. Nej får gå och hjälpa honom lite, eller ge lite uppmuntrande pussar.
Våran kväll är rätt lugn, ska kolla på någon film kanske och bara ta de lungt, tycker jag är rätt skönt försig. VI har i´fixat och donat med den nya mattan och tvbänken innan vi begav oss ner på stan, så det står fint nu, ska väl ta något kort så ni får se.

Nej nu ska jag hoppa på min älskling lite^^ Bye

Inga kommentarer: