torsdag 31 december 2009

Syns nästa år

Nu har vi kommit fram tills denna dag, årets sista dag och sista dagen på 00-talet, det är rätt kul att tänka på det. Min sista dag blir med Nicklas och hans familj och jag tycker det är rätt mysigt här uppe i Dalarna, mkt fin natur, lagom kallt och framför allt så är det tyst.
Igår var vi alla och bowlade med Nicklas morfar och hans fru, det var kul, har inte bowlat på år och dar och jag fick 2 st strikes faktiskt. Och måste säga att det var ca 20 minus där nere i dalen, skit kallt och här uppe var det 16 typ.

Nej, idag så blir det rätt lungt, det kanske skulle komma lite folk hit och sen blir det mat och lite att dricka, det inköptes champange igår med. Får pussa min älskling med vid tolvslaget.
Nu ska jag klä på mig lite och fixa mig:) Hoppas alla får ett bra nyår och vi syns nästa år! Puss på foten.

Inga kommentarer: