torsdag 10 december 2009

Nostalgi i högtalarna

Jag har en stor känsla av att jag vill göra om min blogg, designen och så...men jag är inte så bra på det, eller kanske skulle kunna lära mig om jag hade ett bra program. Kanske ska ladda hem Photo Shop?! Där kanske man kan fixa en ny header och så,hmmm, det tåls att tänka på.

Jag har inte gjort så mkt sen sista jag skrev, suttit här och degat. Det är lite kallt i huset, sitter med tjocktröja och mjukisar, berodde på att pannan inte är ifylld så den stänger av sig. Men den ska väl funka snart så fort den får i sig lite pellets. Men Mona har iaf kommit hem nu, så är inte ensam längre, ska nog gå ner och hämta lite papper och fixa min analys! Ska vara klar tills tisdag så kan vara bra.
Jag har iaf lite nostalgi i högtalara, Westlife! Kan dom flesta låtarna, som nästan alla tjejer i min ålder kan tror jag, haha. Nej men de är rätt stillsamt och skönt att lyssna på deras musik, mkt balader och det är fint. Men att sjunga med ska jag rekomendera om man har lock för örat! Det har jag och då hör man sig själv när man sjunger, usch!
Imorron dock ska jag på konstert! Jag och syster ska se Magnus Carlsson i Norrtan, han har en julkonsert i våran kyrka och ja, vi ska sitta längt fram! Måste måste.

Vad jag gaggar om inget! Nu blir det plugg!

Inga kommentarer: