torsdag 10 december 2009

Mitt liv i lådor just nu

Phju! Nu är 2 lådor packade och min garderob är tom, lite småsaker som ligger kvar men dom ska inte med. Känns lite kul att packa ner allt och när jag packar upp dom så är det i min och Nicklas gemensamma lägenhet :D.
Har ju en skolåda med så det blir 3 st här hos pappa och en låda hos mamma, men den är inte fullpackad, det ska i mer saker i den. Men det ska jag ta när åker till mamma, nästa vecka.
Nu ska jag iaf ta det lugn, ska se film halv 10 så innan dess kanske jag ska ta tag i min analys? Usch, jag vill inte, den är svår och jobbig men den måste bli klar så. Jag hade tänkt göra lite popcorn och kanske göra varm choklad till filmen sen, rikigt då, med kakao och socker ist för Oboy.

Nej, jag ska sätta mig i soffan med min skotanalys, haha. Men skriver kanske lite mer, eller så blir det imorron, Puss på foten.

Inga kommentarer: