söndag 27 december 2009

Dalarna nu :)

Hej hej alla!

Jag lever och har det bra, mer än bra om jag ska säga det så. Min tågresa gick bra och det var bara ett litet fel och tåget var ca 25 min sent men det gjorde inte så mkt. Nicklas och hans bror hämtade mig vid tåget och sen åkte vi hem till hans farmor där jag fick lite julmat och vi fikade med glass och någon tårta. Var där rätt länge men det var mysigt.
Idag har vi inte gjort så mkt, skönt det med. Det är mkt snö och ca 13 minus, som jag trivs med, jag och Nicklas var ute och gick på eftermiddagen och jag måste säga att Dalarna har en väldigt fin natur. Man ser bergen och så på andra sidan, och aa, det är vackert, ska försöka ta något fint kort.
Imorron ska vi in till Mora och kolla in mellandagsrean, fick 150 kr på H&M så kanske kan se om jag hittar något fint. Älsklingen ska kolla på skjortor med så hela familjen ska åka in imorron och vandra omkring.

Jag har verkligen de underbart här uppe och det märks att jag och Nicklas har vart ifrån varandra i nästan en månad, kan inte hålla fingrarna ifrån varandra, men nu får vi vara tsm 24/7, hihi. Men hoppas alla hemma har det fint och så, med planering av nyårs afton och så :) Men nu ska jag pussa lite på min man som sitter bredvid mig och läser en biltidning;) Puss på foten.

Inga kommentarer: