fredag 11 december 2009

Choklad till farmor och Magnus Carlsson!

Hejhej alla där ute.

Det här dagen kommer bli låång! Det känns som kl är runt 3 på eftermiddagen men den är bara halv 12, haha. Jag har vart uppe sen 7 så kanske därför. Har ju som sagt vart ledig men jag följde med lillasysters lucia tåg i skolan, dom är söta när dom är så där små och är nervös och inte läser tillräckligt högt så man hör och sen deras föräldar som filmar allt fast bandet kommer ligga i en låda om någon vecka, lite gulligt. Sen fikade jag och Mona ett tag och vi hämtade upp Jossa så nu är jag och syster hemma och jag hade tänkt tvätta men nej nej, våran hyresvärld hade stängt av strömmen i badrummet så jag får vänta tills han är klar, aja.
Jag hade tänkt plugga lite iaf innan bussen går, har några timmar på mig så, men det är iaf fredag och solen skiner :D Jag är på bra humör! Vi ska in och träffa farmor och sen ska vi på konsert, vi ska Magnus Carlsson i kyrkan, han ska ha julkonsert och mammas kör ska sjunga bakom så det är lite kul!
Sen så ska vi hem och jag hinner se lite av Idol, den som vinner då, och sen blir det att sova, för imorron ska jag på kryssning och ja, det brukar inte vara så mkt sova på en sån båt, men aja^^.

Neh ska göra syster sällskap vid TV med mina pluggpapper! Puss på foten.

Inga kommentarer: